A A A K K K
для людей з порушеннями зору
КУ "Зміївський інклюзивно-ресурсний центр"
Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області

Порядок організації і проведення КО

ПОДАТИ ЕЛЕКТРОННУ ЗАЯВУ МОЖЕТЕ ТУТ

 wym-1588058909130 АБО https://ircenter.gov.ua/irc/view/id/85152

Первинний прийом батьків (одного з батьків) або законних представників дитини проводить психолог центру, який визначає час та дату проведення комплексної оцінки та встановлює наявність таких документів:

  • документів, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;

  • свідоцтва про народження дитини;індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);

  • форми первинної облікової документації № 112/0 “Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ,

  • у разі потреби — довідки від психіатра.

  • заяви щодо проведення комплексної оцінки розвитку дитини

  • згоди батьків, або одного з батьків на обробку персональних даних неповнолітньої дитини.

Фахівцями інклюзивно-ресурсного центру проводиться комплексна оцінка (індивідуально) з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини.

Комплексна оцінка проводиться фахівцями ІРЦ за такими напрямками:

  • оцінка фізичного розвитку дитини (вчитель - реабілітолог);

  • оцінка мовленнєвого розвитку дитини (вчитель - логопед);

  • оцінка когнітивної сфери дитини (практичний психолог);

  • оцінка емоційно-вольової сфери дитини (практичний психолог);

  • оцінка освітньої діяльності дитини (вчитель - дефектолог)

Участь батьків (одного з батьків) або законних представників дитини у проведенні комплексної оцінки є обов’язковою.

У разі коли особа з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:

  • психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;

  • зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;

  • документи щодо додаткових обстежень дитини.

У разі коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавались психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, до інклюзивно-ресурсного центру подаються:

  • попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;

  • висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.

 

 

 

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень